pondělí 29. července 2013

Úvodní článek..

Pěkný podvečer přeji,
tento článek slouží jako úvod a aby jste se dozvěděly o mích plánech a o tom, proč jsem si blog založila.
Od té doby, co mám počítač, jsem už měla blogů, že to nedokáži spočítat. Teď jsem se ale přesunula z grafického blogu právě sem.
Ani nevím proč, ale.. přestalo mě to bavit! I když jsem dlouhou dobu sháněla program, v kterém jsem grafiku dělala, nějak mě to prostě neuspokojovalo a proto jsem si založila právě tento!

O čem blog bude?Jelikož velmi ráda sleduji blogy o kosmetice a módě, tak bych se chtěla zaměřit právě na tohle téma. Nejsem sice žádný expert, ale třeba bych Vám mohla ukázat chyby, které jsem dělala a které dělám..

O mě..Jmenuji se Nikola, ale na tomto blogu se budu přezdívat jako Waveliv.. ani nevím, jak tato přezdívka vznikla.. ale líbí se mi. :-) Narodila jsem se v Brně, kde i teď, po 15 letech bydlím s rodiči v rodinném baráčku. No.. s rodiči. :-/ Ano, žiji s rodiči v jednom baráku, ale můj otec bydlí v jiném bytě se svoji novou ''rodinkou''. Mám mladší sestru, která se jmenuje Zuzana, ovšem já i naši kamarádi jí říkáme Sjůzí. 
A aby to nebylo málo, to, jak mě sestra neustále ruší, obtěžuje a nadává, tak mi i přes toto udělal naschvál a se svojí přítelkyní si pořídily miminko - brášku Petra. 

..myslím si, že to asi stačí, kdybych měla psát o sobě úplně všechno, asi bych tu byla hodně dlouho... 

..jsem ta uprostřed se sestrou Sjůzí a bratrem Petrem. 
(fotka je focená na nic a já zde vypadám hrozně)

Hezký zbytek dne.. Vaše xoxo-Waveliv 

Žádné komentáře:

Okomentovat